2020 rok zaskoczył nas wszystkich

2020 rok zaskoczył nas wszystkich, a sam wybuch pandemii koronawirusa zmusił do dostosowania się do nowych warunków życia, z zachowaniem nowych koniecznych środków bezpieczeństwa.

Wykorzystaliśmy więc nasze dotychczasowe możliwości, żeby dostarczyć przedsiębiorcom produkty, które pozwolą im dalej funkcjonować w nowej rzeczywistości, z zastosowaniem koniecznych środków ostrożności. Jednym z tych produktów był właśnie nasz kieszonkowy płyn dezynfekujący do rąk – AdSpray – stworzony z myślą o jak największej wygodzie i łatwości w zachowywaniu bezpieczeństwa i higieny.

Na co dzień tworzymy zespół Rodan

Ściśle współpracujemy z branżą reklamową i dostarczamy szerokiej gamy produktów do komunikacji wizualnej w miejscu sprzedaży dla wielu marek z Polski i Europy. Dlatego, siłą rzeczy, w naszych rękach AdSpray również stał się świetnym, absolutnie wyjątkowym nośnikiem reklamowym.

Minął rok, a wydaje się, że pandemia jeszcze nie zmierza ku końcowi, dlatego przewidujemy, że środki do dezynfekcji będą produktami pierwszej potrzeby jeszcze przez długi czas, a może „wejdą nam w krew” już na zawsze. Dlatego tak chętnie angażujemy się w rozwój naszej marki AdSpray, poszerzając ją o nowe produkty i warianty zapachowe.